Direktlänk till inlägg 21 september 2009

Måndag...

Av Lizette - 21 september 2009 12:12

Måndag är nog veckans värsta dag... Helgen har precis passerat och man har arbetsveckan framför sig...

Jag däremot jobbar helgen denna veckan! Drygt, men är då ledig torsdag och fredag istället... På fredag ska jag till GBG, till The Studio som ska ta kort och så... Det ska bli kul! :) Avskyr egentligen o va med på kort men när det är seriösa kort får man väl anstränga sej lite! Mamma och min bror ska med vad jag vet nu iaf! :)


Helgen blev slitsam... Har fortfarande ont i hela kroppen, särskilt i mina ljumskar... Men tror det är för dessa 7 kg extra som har tillkommit... Men tyvärr är inte jag en stilla sittande person i första taget... Där kommer "Vem kan stoppa mej när jag bara rullar fram"-texten in och passar mej utmärkt! ;D HAHA!


Föräldragrupp idag då, spännade! Riktigt pirrigt! Älsklingen ska med som tur är! (Behöver inte debattera om att han inte rakat sej på ett sekel så han är grymt skäggig oxå, haha!) Men han är ju som han är, jag är nöjd bara han följer med mej! :) Vi läste om föräldrapenning igår.. Ingen av oss blev riktigt klok på allt krångel! Hoppas man får prata med någon som vet hur det funkar säger jaga bara! ;) Hehe!



Onsdag är det tråkigheter... Urnsättning, det kvider i bröstet på mej när jag tänker på honom! Hur fan kunde han, Jävla ID*OT! Hur fan kunde han utsätta oss för det här! Jävla Fegis... Kan faktist fortfarande inte förstå, fast det snart har gått 4 månader! Helt ofattbart, helt tomt, helt svart.....


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lizette - 21 augusti 2012 00:05

Märks snart om inläggen hamnar här eller inte.....

Av Lizette - 18 september 2009 12:30

Magen har växt ytterligare 4 cm på 3 veckor... Ojojoj... Vågen däremot hade bara ändrat på sej till 2kg +.. Inte så farligt tycker jag ändå.. Är lite skeptiskt till den där makapären, avskyr rent ut sagt vågar! ;) Men, resultatet ökar ju pga av en an...

Av Lizette - 16 september 2009 09:47

Idag är det 3 månader kvar till beräknat datum, 16:e december.. Spännande! Tiden går riktigt fort... Nästan som när man åker karusell och vill hålla i sig.... Hehe!   Ska ner till MVC kl 14 idag... Det är väl det vanliga; massa blodprover, lyssna...

Av Lizette - 15 september 2009 16:15


Hallå där!   Jag har länge tänkt att fixa en blogg men av någon anledning har det det aldrig blivit av. Jag vill kunna utrycka mej och berätta om mitt liv och så får dom som är intresserade ta del av det. Det har hänt/händer ganska mycket i ...

Presentation


Miss Ragneheim
1988-11-24

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards