Direktlänk till inlägg 18 september 2009

Fredag....

Av Lizette - 18 september 2009 12:30

Magen har växt ytterligare 4 cm på 3 veckor... Ojojoj... Vågen däremot hade bara ändrat på sej till 2kg +.. Inte så farligt tycker jag ändå.. Är lite skeptiskt till den där makapären, avskyr rent ut sagt vågar! ;) Men, resultatet ökar ju pga av en anledning! ;) Alla prover och hjärtljudet var bra.. Skönt det! :) Ny tid om 3 veckor...


På måndag är det föräldragrupp, det ska bli läskigt tycker jag! Hehe! ;) Jag menar, jag är ju bara Lizette, inte en förälder! ....Än iaf.. Haha! Vilken omställning det kommer bli i mitt liv... Men någon gång, förr eller senare ska ju livet förändras för alla, nästan iaf... Ingen slipper nog undan fjärilarna i magen! 


Hovslagaren var o verka alla pållarna i morse! Det gick bra... Xantiago's fot ser mkt bättre iaf... Skönt det...

Tog på Gammons nya träns o tog lite kort förut oxå, måste trimma manen på honom! ;) Hehe!



Snart helg... en slitsam sådan! Massa hö-pressing men på söndag ska Kalle tävla dressyr! :) Ska åka o kolla givetvis... Hoppas han sköter sig, men det gör han säkert! :)


Ha det gött!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lizette - 21 augusti 2012 00:05

Märks snart om inläggen hamnar här eller inte.....

Av Lizette - 21 september 2009 12:12

Måndag är nog veckans värsta dag... Helgen har precis passerat och man har arbetsveckan framför sig... Jag däremot jobbar helgen denna veckan! Drygt, men är då ledig torsdag och fredag istället... På fredag ska jag till GBG, till The Studio som ska...

Av Lizette - 16 september 2009 09:47

Idag är det 3 månader kvar till beräknat datum, 16:e december.. Spännande! Tiden går riktigt fort... Nästan som när man åker karusell och vill hålla i sig.... Hehe!   Ska ner till MVC kl 14 idag... Det är väl det vanliga; massa blodprover, lyssna...

Av Lizette - 15 september 2009 16:15


Hallå där!   Jag har länge tänkt att fixa en blogg men av någon anledning har det det aldrig blivit av. Jag vill kunna utrycka mej och berätta om mitt liv och så får dom som är intresserade ta del av det. Det har hänt/händer ganska mycket i ...

Presentation


Miss Ragneheim
1988-11-24

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards